Нові веганські кросівки від Valentino витісняють стару шкіру на обочину

Січень 23, 2022

Валентино — останній люксовий бренд, який представляє свій унікальний підхід до веганських екологічних чистих кросівок.

Італійський модний дім «перепрацював» дві зі своїх самих знакових моделей повсякденного взуття — Rockstud Без назви і Відкрити — щоб підкреслити більш свыдомий дух руху вперед.

У переосмислених кросівках використовуються альтернативи переробленої та біологічної шкіри, виготовлені з використанням поліолів на основі кукурузи. Історично використовуються в якості підсластителей, поліоли містяться в природі цукрових спиртів, отриманих з углеводів.

Недавно вони були розвернуті технологічними компаніями, які працюють над стійкими альтернативами. Це переважно, ніж 100-процентна поліуретанова (PU) шкіра, яка є повністю штучною, не піддається біологічному розкладу та вимагає значного обсягу виробництва.

Альтернативи на основі поліолів зазвичай мають високе вміст відновлюваних джерел енергії (біля 70 відсотків), а також мають більш м'яку та прочную текстуру відповідно до синтетичних матеріалів на основі нафти. Тим не менш, такі компанії, як Viridis і Flokser Group, продовжують змішувати певну кількість традиційного поліуретану, а це означає, що поліолова шкіра просто знижує відсоток нестійких матеріалів.

Нові кросівки Open від Valentino доступні в різних кольорових рішеннях з білим верхом. На кожному ненав'язливо надруковано сбоку назва — Відкриті для змін. Вони, також мають логотип Valentino на язичці та характерну систему шнурівки, пов’язану з цими двома дизайнами. Підошва з шипами виготовлена з частково переробленої гуми.

Модернізовані Rockstud Untitled мають аналогічну естетику разом із фірмовими різнокольоровими заклепками (на цей різновид виготовленими з переробленого нейлону), розташованими двома паралельними лініями по ширині взуття. Навіть упаковка для цього взуття була ретельно продумана, і кожна пара упакована з переробленого хлопку та паперу, отриманих із стійкого переробленого лісу.

«З Valentino Garavani Open for a Change, нашим першим свідомим продуктом, ми зміцнюємо приверженність нашого бренду, більш стійким методом ведення бізнесу», — сказав генеральний директор WWD Якопо Вентуріні. «Я думаю, важливо, щоб ми продовжували в тому же дусі і ставили перед собою цілі, які стають все більш і більш амбіціозними щодо творчих інновацій, керованих пізнанням».

На веб-сайті Valentino компанія Valentino підтверджує, що нові кроссовки відображають «бажання до змін», зберігаючи при цьому розкіш і реміслені традиції. Обновлені кросівки Open і Rockstud тепер також включають шнурки з переробленого поліестеру, що є ще одним ім'ям для екологічності. Одна пара перших коштує 690 доларів, а пара вторых — 850 доларів.

Open for a Change може представляти собою перший «свідомий» продукт Valentino, але в цілому за останні кілька років бренд робив кроки для, того щоб стати більш стійким.

У 2020 році вона стала першою крупною компанією в розкішній сфері, захищаючи фліс з альпаки, і припинила його продаж з початку 2022 року. Valentino також відмовився від хутра, приєднавшись до інших брендів, таким як Alexander McQueen, Balenciaga, Gucci, Chanel і Prada.

«Вдмова від хутра повністю відповідає цінностям нашої компанії», — сказав Вентуріні в заявленні того часу. «Ми рухаємося повним рухом у дослідженнях альтернативних матеріалів, враховуючи більше уваги до навколишнього середовища для майбутньої колекції».

Як і більшість тих, хто відмовляється від хутра, шкіри та інших матеріалів тваринного походження, Валентино визнає вплив змін відносин суспільства як благополуччя, так і до навколишнього середовища, а також поява більш досконалих, більш екологічних технологій і текстилю.

Дізнайтесь більше про грибну шкіру, улюблену веганську альтернативу в галузі, ТУТ.

Джерело: Live Kindly

Фото: Live Kindly

Коментарі

Не знайдено дописів

Написати відгук